Czwartek, 19 września 2019
Strona główna
Masz pytania? Infolinia RODO:
22 487 86 70 lub +48 724 570 436

Promocje Pokaż/ukryj

PAKIET RODO (DOSTĘP + CD): KOMPLEKSOWA DOKUMENTACJA RODO + E-SZKOLENIE Z CERTYFIKACJĄ 5 OSÓB - 69 zł + 23% VAT
69 PLN 399 PLN

USŁUGA IOD - INSPEKTOR OCHRONY DANYCH: AUDYT + DOKUMENTACJA + E-SZKOLENE W CENIE– JUŻ OD 299 ZŁ / MIESIĄC
299 PLN 2000 PLN

DOSTĘP DO PROCEDUR RODO I E-SZKOLEŃ + AKTUALIZACJE PRZEZ 12 MIESIĘCY - 49 zł + 23% VAT (Jednorazowa opłata za 12 m-cy)
49 PLN 399 PLN





Business Woman in Office

Jeśli mają Państwo pytania dotyczące oferty zapraszamy na infolinię, pon.- pt. w godz. 9 -17, tel.: 22 487-86-70 lub +48 724 570 436

Dział Sprzedaży:

zapytanie@rbdo.pl

Dział Prawny:
faq@rbdo.pl

Biuro RBDO
ul. Kopalniana 22a/7
01-321 Warszawa
NIP: 118-165-16-57
Regon: 140741937



Klienci

RBDO – Rejestracja i Bezpieczeństwo Danych Osobowych – od ponad 5 lat zapewnia kompleksowe wdrożenia z zakresu ochrony i przetwarzania danych osobowych.

Korzystając z wieloletniej praktyki naszych ekspertów obecnie realizujemy audyty i wdrożenia z zakresu dostosowania przedsiębiorstw oraz jednostek organizacyjnych do wymagań Rozporządzenia UE z 27 kwietnia 2016 r., tzw. RODO.

Zespół RBDO zapewni Państwu produkty i usługi gwarantujące spełnienie wymogów UE RODO – audyty, szkolenia otwarte i wewnętrzne, e-learningi, procedury i dokumentacje UE RODO, kompleksowe wdrożenia i doradztwo w zakresie UE RODO 2018.

Zespół wdrożeniowy UE RODO tworzymy wspólnie z renomowaną kancelarią – gwarantując najwyższą jakość usług i europejskie standardy:

W GRONIE NASZYCH KLIENTÓW W ZAKRESIE WEWNĘTRZNYCH SZKOLEŃ, AUDYTÓW I WDROŻEŃ PROCEDUR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH ZNAJDUJĄ SIĘ M.IN.:

Wdrożenia ochrony danych

  • Molex Sp. z o.o.
  • Archiwum Polska Akademia Nauk
  • TPV Displays Polska Sp. z o.o.
  • PRO-CARPET S.A.
  • ARCTIC PAPER KOSTRZYŃ SA
  • Centrum Serwisowe MIK S. Kaca i A. Kaca Sp. Jawna
  • AMAFRUT – EXPORT – IMPORT – SP. Z O.O.
  • BIURO PODRÓŻY I TURYSTYKI „ALMATUR-POLSKA” Spółka Akcyjna
  • Grupa Producentów Owoców i Warzyw „Gospodarstwo Ogrodnicze T. Mularski” Sp. z o.o.
  • Grupa Prokad Sosińscy Sp. J.
  • Factory Network S.A.
  • Zakłady Chemiczne „Siarkopol” Tarnobrzeg sp. z o.o.
  • Zeszuta Sp. z o.o. Dealer Mercedes Benz
  • Hilton Garden Hotels Global Investment Group Sp z o.o .
  • Hunnebeck Polska Sp. z o.o
  • Monini Polska Sp. z o.o.
  • OFIZ Sp. z o.o. SKA
  • Hydro-Tech Sp. z o. o.
  • Gerere Volunteering Siadkowski I Jeska Spółka Jawna
  • Eland Management Sp. z o.o. S.K.A.
  • Holiday In Kraków
  • Axalta Coating Systems Poland Sp. z o.o.
KADRA ZARZĄDZAJĄCA RBDO:

Łukasz Cieniak – Dyrektor Generalny RBDO

lcDyrektor Generalny RBDO – Rejestracja i Bezpieczeństwo Danych Osobowych, przedsiębiorca z bogatym doświadczeniem w zarządzaniu wyspecjalizowanymi projektami prawnymi oraz projektami szkoleniowymi.

M: +48 664 484 218
biuro@rbdo.pl

  • Absolwent INP Uniwersytetu Warszawskiego.
  • Twórca wydawnictw prawnych i Prezes Zarządu kancelarii RBDO oraz Stowarzyszenia na Rzecz Rozpowszechniania Wiedzy o Ochronie Danych Osobowych
  • Współpracuje z renomowanymi kancelariami adwokackimi w Polsce, zapewniając optymalne kompetencje dla najbardziej zaawansowanych projektów prawnych.
  • Jako Dyrektor Generalny RBDO posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze Klientów korporacyjnych oraz instytucjonalnych w polskim i międzynarodowym środowisku.
  • Złożone zagadnienia prawne przedstawia w praktyczny sposób, przybliżając je czytelnie audytorium niekoniecznie z prawnym wykształceniem.

Karol Cieniak – Dyrektor Działu Prawnego RBDO


Dyrektor Działu Prawnego RBDO – rejestracja i Bezpieczeństwo Danych Osobowych, prawnik z bogatym doświadczeniem w zakresie wdrożeń systemów bezpieczeństwa informacji w polskich i międzynarodowych organizacjach.

M: +48 666 335 207
faq@rbdo.pl

  • Absolwent Kolegium Prawa Akademii im. Leona Koźmińskiego specjalizacji Europejskie i Polskie Prawo Gospodarcze i Finansowe
  • Uczestnik Studiów Podyplomowych „Wykonywanie funkcji administratora bezpieczeństwa informacji i inspektora ochrony danych” w Instytucie Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk (PAN).
  • Specjalista Prawa w zakresie ochrony danych osobowych. Wieloletni praktyk w zakresie audytów i wdrożeń systemów ochrony danych osobowych w polskich i międzynarodowych organizacjach.
  • Twórca autorskich materiałów wdrożeniowych w zakresie przetwarzania danych osobowych oraz e-szkoleń w tym obszarze tematycznym.
  • Autor publikacji: Ochrona danych osobowych pod kontrolą (2015), Opracowanie Rozporządzenia UE z 27 kwietnia 2016 r. (2016)
  • Prowadzi szkolenia w niezwykle zaangażowany sposób. Płynnie wiąże wiedzę teoretyczną z praktycznymi umiejętnościami oraz z przykładami wdrożeń w organizacjach, czyniąc dla nich najtrudniejsze kwestie ciekawymi i zrozumiałymi.

Joanna Dobkowska – adwokat, ekspert prawa ochrony danych, doradztwo ABI

JD1Adwokat przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie, ekspertka w zakresie wdrożeń ochrony danych osobowych z wieloletnią praktyką.

j.dobkowska@rbdo.pl

  • Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego
  • Mediator
  • Audytor i wdrożeniowiec w zakresie systemów ochrony danych w polskich i międzynarodowych firmach i instytucjach.
  • Specjalistka w zakresie doradztwa ABI – Administratora Bezpieczeństwa Informacji.
  • Realizuje doradztwo w zakresie specjalizacji prawa konsumenckiego, tworzenia regulaminów e-commerce.
  • Posiada rozległe doświadczenie w bieżącej obsłudze podmiotów gospodarczych oraz sprawach związanych z tworzeniem, funkcjonowaniem i przekształcaniem spółek z udziałem kapitału polskiego i zagranicznego, oddziałów i przedstawicielstw przedsiębiorców zagranicznych, fundacji i stowarzyszeń.
  • Trenerka w zakresie skomplikowanych materii prawa, która w jasny i czytelny sposób prezentuje nawet najbardziej skomplikowane zagadnienia.

Zespół wdrożeniowy UE RODO tworzymy wspólnie z renomowaną kancelarią z Warszawy

Gwarantując najwyższą jakość usług i europejskie standardy


Adam Brzozowski – Profesor tytularny, Radca Prawny

  • Radca prawny. Wspólnik Kancelarii Prawniczej BARYLSKI T., OLSZEWSKI A., BRZOZOWSKI A. Spółka Komandytowa.
  • Pracownik naukowy Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego (wieloletni dyrektor Instytutu Prawa Cywilnego).
  • Arbiter Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej.
  • Ekspert z zakresu prawa umów.

Autor licznych publikacji naukowych z zakresu prawa cywilnego, w tym współautor komentarzy do Kodeksu cywilnego (Komentarz do Kodeksu cywilnego pod red. prof. dra hab. K. Pietrzykowskiego tom I i II) oraz Systemu Prawa Prywatnego, opracowań podręcznikowych dotyczących prawa zobowiązań oraz wielu innych publikacji książkowych a także artykułów i glos, publikowanych w renomowanych czasopismach prawniczych.

Wojciech Kocot – Profesor tytularny, Radca Prawny

  • Radca prawny. Wspólnik Kancelarii Prawniczej BARYLSKI T., OLSZEWSKI A., BRZOZOWSKI A. Spółka Komandytowa.
  • Pracownik naukowy Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Kierownik Katedry Prawa Cywilnego Porównawczego.
  • Wicedyrektor Instytutu Prawa Cywilnego. Arbiter Sądu Arbitrażowego przy Konfederacji „Lewiatan” oraz przy Związku Banków Polskich oraz Sądu Polubownego ds. Domen Internetowych Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji, ponadto wpisany na listę arbitrów Centrum Mediacji i Arbitrażu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO).

Ekspert w dziedzinie prawa umów i prawa nowych technologii, autor licznych publikacji naukowych z zakresu prawa cywilnego, międzynarodowej sprzedaży towarów, odpowiedzialności odszkodowawczej w tym współautor komentarzy (System Prawa Prywatnego), opracowań podręcznikowych w zakresie prawa zobowiązań oraz wielu publikacji książkowych, artykułów i glos publikowanych w renomowanych czasopismach prawniczych.

Michał Stryjewski – Adwokat

  • Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.
  • Ukończył aplikację sądową zakończoną egzaminem sędziowskim a następnie uzyskał wpis na liście adwokatów przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie.
  • Zdobyte doświadczenie podczas praktyk w wielu sądach warszawskich wykorzystuje z powodzeniem wykonując zawód adwokata.
  • Jest liderem zespołów procesowych w największych i najbardziej złożonych sporach sądowych prowadzonych przez kancelarię. Występuje w charakterze pełnomocnika zarówno przed sądami powszechnymi, Sądem Najwyższym, sądami administracyjnymi jak i sądami polubownymi. Specjalizuje się w prawie procesowym, prawie cywilnym oraz prawie ochrony danych osobowych.
  • Doradzał największym polskim i zagranicznym przedsiębiorcom takim jak: Telekomunikacja Polska S.A., Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze”, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., Softbank S.A. (obecnie Asseco), Bank Gospodarstwa Krajowego, Bank Pocztowy S.A., Bartimpex S.A., Toyota Bank Polska S.A., Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o., Mostostal Warszawa S.A., Gallaher Sp. z o.o. (obecnie JTI Sp. z o.o.).


Paweł Helta – Radca Prawny

  • Radca prawny. Wspólnik Kancelarii Prawniczej BARYLSKI T., OLSZEWSKI A., BRZOZOWSKI A. Spółka Komandytowa.
  • Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie uzyskał dyplom z wyróżnieniem.
  • Ukończył aplikację radcowską zakończoną egzaminem radcowskim a następnie uzyskał wpis na liście przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie.
  • Specjalizuje się w prawie cywilnym, prawie ochrony danych osobowych oraz prawie handlowym.
  • Koordynował i uczestniczył w procesach wdrażania procedur ochrony danych osobowych w przedsiębiorstwach o złożonych strukturach.
  • Świadczy lub świadczył pomoc prawną m.in. na rzecz: Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze”, Leroy Merlin Inwestycje Sp. z o.o., Leroy Merlin Polska Sp. z o.o., Gminy Miasta Józefowa, Cresa Polska Sp. z o.o., TTcomm S.A. oraz Mostostal Warszawa S.A. Występuje w charakterze pełnomocnika zarówno przed sądami powszechnymi, Sądem Najwyższym, sądami administracyjnymi jak i sądami polubownymi.

Konrad Węgliński

  • Student V roku prawa Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie.
  • Specjalizuje się w prawie cywilnym, prawie handlowym, prawie ochrony danych osobowych oraz prawie międzynarodowym publicznym.
  • Uczestniczył we wdrożeniach procedur ochrony danych osobowych w przedsiębiorstwach o złożonych strukturach. Doświadczenie zawodowe zdobywał m. in. w kancelarii DeGrado&Halkovich, LLC (USA) oraz w VIII Wydziale Gospodarczym Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie.
  • Dwukrotny laureat stypendium Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w latach 2016/2017 oraz 2017/2018. Stypendysta programu LLP-Erasmus na Uniwersytecie Lowańskim w Belgii w roku akademickim 2013/2014.

Rafał Śmigasiewicz

  • Student prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.
  • Specjalizuje się w prawie ochrony danych osobowych. Uczestniczył we wdrożeniach procedur ochrony danych osobowych.
  • Doświadczenie zawodowe zdobywał pod okiem wspólników Kancelarii Prawniczej BARYLSKI T., OLSZEWSKI A., BRZOZOWSKI A. Spółka Komandytowa świadcząc pomoc prawną m. in. Leroy Merlin Inwestycje Sp. z o.o., Mostostal Warszawa oraz Ghelamco Sp. z o.o.

     

Opinie o szkoleniach i wdrożeniach RBDO

Agnieszka Bergier-Klohes, Manager ds. sprzedaży i produktu SPLAST TRAVEL Sp. z o .o., Uniglobe Global Partner

Materiały otrzymane od Państwa postrzegamy jako przygotowane na najwyższym poziomie zarówno jeśli chodzi o treści merytoryczne jak i podział funkcjonalny. W oparciu o Państwa materiały stworzyliśmy bardzo klarowną politykę wewnątrz naszej firmy, uporządkowaliśmy wszystkie obszary zarówno w części teoretycznej jak i zastosowań praktycznych. Materiały wyczerpały wszelkie pytania i wątpliwości, jakie mieliśmy przed implementacją polityki ochrony danych, pozwoliły wprowadzić pewne niezbędne procesy oraz z sukcesem zamknąć projekt RBDO z początkiem roku 2015. Dziękujemy również za pomoc merytoryczną, możliwość stałego kontaktu podczas trwania projektu oraz wsparcie „po sprzedażowe”. Z przyjemnością rekomendujemy Państwa usługi.

P.H.U OMEGA Marcin Jasek

Materiały przygotowane przez RBDO są przejrzyste, dokładne i bardzo szczegółowe. Załączone instrukcje wdrożeń oraz wypełniania dokumentów są zrozumiałe i nie nastręczają problemów w ich wykonaniu. Dodatkowym atutem jest ciągła konsultacja, podczas której Pracownicy RBDO starają się wytłumaczyć pojawiające się niejasności, a co najważniejsze podchodzą do każdego Klienta indywidualnie co stanowi ogromny atut przy współpracy.

Borys Bojańczyk Dyrektor NEOPROGRESBUD

Pozytywnie oceniamy zakupiony komplet dokumentacji RBDO. Za realnie niewielki koszt otrzymaliśmy kompletne i przejrzyste narzędzie, dzięki któremu wdrożony został system zgodny z obowiązującymi przepisami, często trudnymi w interpretacji dla osób nie zajmujących się wcześniej tymi zagadnieniami. W naszej opini polecamy rozwiązanie zaproponowane przez Zespól RBDO.

Daniela Stoltmann „STOL-FIN” s.c.

Niniejszym potwierdzam, ze wdrożenie dokumentacji prztwarzania danych osobowych przebiegło prawidłowo. Jesteśmy bardzo zadowoleni z otrzymanych w tym temacie materiałów. Zostały one przygotowane profesjonalnie i zarazem w sposób bardzo przejrzysty i cztelny. Z pozdrowieniami Daniela Stoltmann „STOL-FIN” s.c.

Dariusz Sobczak, Kierownik Działu Informatyki Drogowa Trasa Średnicowa S.A.

Otrzymane materiały oceniam jako rzetelnie i profesjonalnie przygotowane. Doceniam także udzieloną mi mailowo odpowiedź na pytanie chociaż nie wykupiłem usługi konsultacyjno/wdrożeniowej.

Piotr Sławomir Szabat, Spółdzielnia Kółek Rolniczych

Materiały porządnie przygotowane merytorycznie, do każdej kwestii znajdziecie stosowne wyjaśnienie, bardzo dobry kontakt mailowy i telefoniczny w razie wątpliwości i pytań . Wykorzystałem w firmie i jestem bardzo zadowolony. Zaoszczędziłem wiele czasu i pieniędzy.

Elżbieta Rolbiecka, Kierownik Administracji, Fundacja „Wspólnota Gdańska”

Materiały RBDO są na tyle przejrzyste, że nawet osoba nie posiadająca wiedzy na temat bezpieczeństwa danych spokojnie poradzi sobie z wdrożeniem systemu ochrony oraz polityką bezpieczeństwa danych. Warto było zainwestować niewielką relatywnie kwotę na zakup materiałów w Państwa firmie w miejsce drogich szkoleń.

Doradca Podatkowy, Marek Płoszaj, Biuro Rachunkowe

Dostarczone materiały są uporządkowane w folderach, dzięki czemu łatwo odnajduje się interesujący temat. Instrukcje są napisane zwięźle, co sprawia, że wypełnienie dokumentów nie stanowi problemu. Wszystkie pozostałe materiały są napisane w sposób przejrzysty i zrozumiały dla czytelnika.

Zapraszamy do współpracy!

 

Oferujemy profesjonalne usługi doradcze w zakresie wdrożenia procedury UE RODO – dlaczego już teraz należy rozpocząć czynności?

Nowe przepisy Rozporządzenia UE z 27 kwietnia 2016 r., tzw. RODO zostaną przyjęte do stosowania dnia 25 maja 2018 roku.

• Oprócz RODO toczą się finalne prace na nową ustawą o ochronie danych osobowych oraz pakietem nowelizującym przepisy ponad 130 innych ustaw – między innymi kodeks pracy – przepisy krajowe będą przyjęte najpóźniej do 25 maja 2018 roku.

• Nowe przepisy o ochronie danych przewidują administracyjne kary pieniężne za naruszenia obowiązków przewidzianych w RODO do 20 mln EURO lub wysokości do 4 % całkowitego rocznego światowego obrotu z poprzedniego roku obrotowego (przy czym zastosowanie ma kwota wyższa).

• W wielu firmach pojawi się obowiązek powołania stanowiska niezależnegoInspektora Ochrony Danych

• Pojawi się wiele nowych obowiązków, m. in. wprowadzenie procedur oceny ryzyka związanego z przetwarzaniem danych osobowych, prowadzenia rejestrów czynności przetwarzania czy zgłaszania naruszeń ochrony danych w 72 h Urzędu Ochrony Danych.

REALIZACJA UE RODO – CO ROBIMY W RAMCH KOMPLEKSOWEJ USŁUGI?

1. Przeprowadzamy szkolenie dla osób, które w ramach organizacji pełnią szczególnie istotne funkcje związane z przetwarzaniem danych osobowych (w szczególności dział IT, HR, finanse oraz administracja). W ramach szkolenia staramy się ująć praktyczne problemy, z którymi uczestnicy spotykają się przy wykonywaniu swoich codziennych obowiązków.

2. Dokonujemy audytu w formie indywidualnych konsultacji z reprezentantami poszczególnych działów, funkcji i stanowisk w celu zidentyfikowania kluczowych obszarów związanych z przystosowaniem do reformy prawa ochrony danych osobowych

3. Zwracamy uwagę na elementy, które w szczególności powinny być uwzględnione w ramach konkretnych działów i stanowisk – np. w zakresie minimalizacji gromadzonych danych (czy pewne kategorie informacji są zbędne, czy są gromadzone niepotrzebnie).

4. Dokonujemy identyfikacji mogących mieć zastosowanie podstaw prawnych przetwarzania danych w stosunku do konkretnych kategorii informacji – co połączone jest z zaleceniami w zakresie dokonania inwentaryzacji zasobów informacyjnych (data mapping). Dokonanie inwentaryzacji zasobów informacyjnych należy do wewnętrznych obowiązków organizacji, pomagamy jednak przy ustaleniu sposobu (metodologii) jej przeprowadzenia. Także o odniesieniu do okresów retencji danych i ich uzasadnienia.
5. W sytuacji, w której istnieje możliwość wyboru pomiędzy różnymi podstawami prawnymi przetwarzania danych przedstawiamy osobie decyzyjnej plusy i minusy konkretnych wariantów.

6. Dostarczamy projekt metodologii przeprowadzenia wstępnej analizy ryzyka i wskazujemy, jakimi narzędziami posłużyć się przy jej przeprowadzaniu. Oddzielnie przedstawiamy narzędzia pomocne przy dokonywaniu DPIA (analizy ryzyka, o której mowa w art. 35 RODO). Pomagamy w przyjęciu ostatecznego sposobu najodpowiedniejszego dla klienta (w oparciu o wytyczne GIODO z grudnia 2017 roku „Jak rozumieć podejście oparte na ryzyku?” oraz „Jak stosować podejście oparte na ryzyku?”, z wykorzystaniem zaleceń normy ISO 27005 oraz ISO 29134)

7. Pomagamy w prawidłowym sformułowaniu klauzul informacyjnych, uwzględniających wymagania przyjęte w art. 13 i 14 RODO oraz wytycznych grupy roboczej art. 29 z 28 listopada (WP 260 – „Guidelines on transparency under Regulation 2016/679”) oraz rozważenie sposobu przekazywania tych informacji podmiotom danych.

8. Pomagamy w prawidłowym sformułowaniu klauzul zgód (o ile przetwarzanie odbywa się na podstawie zgód), oraz przyjęciu sposobów ich pozyskiwania i weryfikowania w sposób zgodny z art. 7 RODO oraz wytycznymi grupy roboczej art. 29 z 28 listopada 2017 roku (WP 259 – „Guidelines on Consent under Regulation 2016/679”).

9. Pomagamy w prawidłowym uzupełnieniu rejestrów czynności przetwarzania, o którym mowa w art. 30 ust. 1 lub rejestru wszystkich kategorii czynności, o którym mowa w art. 30 ust. 2 RODO (o ile klient działa jako procesor)

10. Identyfikujemy relacje, które wymagają zawarcia umów powierzenia przetwarzania w rozumieniu art. 28 RODO oraz dostarczamy projekty tych umów.

11. Pomagamy w opracowaniu procedury naruszeniowej i przyjęciu metodologii klasyfikowania naruszeń ochrony danych osobowych obejmującej prowadzenie wewnętrznego rejestru naruszeń, zgłaszania naruszeń do organu nadzorczego oraz informowanie osób, których naruszenie dotyczyło – z uwzględnieniem wymagań ustanowionych w art. 33-34 RODO oraz wytycznych grupy roboczej art. 29 z 3 października 2017 roku (WP 250 – „Guidelines on Personal data breach notification under Regulation 2016/679”) oraz dokumentu ENISA z grudnia 2013 roku „Recommendations for a methodology of the assessment of severity of personal data breaches”.

12. Pomagamy (w razie potrzeby) przy uregulowaniu relacji w ramach grupy kapitałowej w uwzględnieniem relacji z podmiotami spoza EOG poprzez poinformowanie o możliwych wariantach (Binding Corporate Rules, standardowe klauzule umowne, umowy powierzenia przetwarzania, przyjęcie koncepcji współadministratora).

13. Monitorujemy zmiany legislacyjne, zmieniającą się praktykę oraz rekomendacje i wytyczne wydawane przez Komisję Europejską, Grupę robocza art. 29/EROD, GIODO/UODO – uwzględniamy sytuację prawną zarówno na szczeblu lokalnym (w szcególności poprzez udział w konferencji Ministerstwa Cyfryzacji 15 stycznia 2017 roku na temat podsumowania konsultacji społecznej ustaw dostosowujących polski stan prawny do RODO), oraz europejskim.

 

 

 


Zaufali nam m.in.

Zapytaj o wdrożenie

Infolinia
Jeśli potrzebują Państwo więcej informacji jakie wdrożenie wybrać, prosimy o kontakt na infolinię (czynna 9-17) lub przesłanie wiadomości przez formularz.

Infolinia: (22) 487-86-70
Na Państwa pytanie odpowiemy w ciągu najbliższych godzin.
Zapewniamy Państwu najwyższą jakość usług. Do każdego zamówienia zapewniamy wsparcie prawnika - bez żadanego limitu!

Zaufało nam już ponad 5000 firm, instytucji i jednostek organizacyjnych!
Zapraszamy do współpracy!